dilluns, 3 d’agost del 2015

L'Hospital Sant Joan de Déu publica un Quadern sobre l'aprenentatge a la infància i l'adolescència.



Resultado de imagen de creativitat en l'educació educacio per a la creativitat quaderns faros

La plataforma digital de promoció de la salut i el benestar infantil de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona (FAROS) ha publicat un Quadern sobre les claus per evitar el fracàs escolar a on analitza els diferents trastorns de l'aprenentatge i ofereix eines pedagògiques d'intervenció.

"Els trastorns específics de l'aprenentatge (TA) es troben entre les últimes i són una de les causes més freqüents de rendiment inadequat i fracàs escolar. Considerats en conjunt, tenen una prevalença del 5-15 % de la població en edat escolar. Actualment, els sistemes educatius del nostre país afronten els TA de manera molt deficitària. El risc de fracàs escolar dels infants amb TA és molt alt si no s'adopten les mesures adequades des dels primers cursos d'escolaritat." (extret de l'original)

Accés PDF